پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7227
-
الف
+

روایتی از یک ملودرام عاشقانه در سریال «بازی نقاب‌ها»

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بازی نقاب‌ها» با دو کارگردان ادامه دارد.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بازی نقاب‌ها» با دو کارگردان ادامه دارد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری صبا، علی مهام تهیه‌کننده سریال «بازی نقاب‌ها» درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: همچنان کار تصویربرداری در بندر ترکمن استان گلستان ادامه دارد. ما موظف هستیم در اواخر تیر کار را به پخش برسانیم و همه تیم در تلاش هستند تا در موعد مقرر، کار تصویر برداری را تمام کنند.

وی افزود: برای تسریع کار و ترقی روند تولید ما گروه دومی نیز تدارک دیدیم؛ کنار آقای سیروس حسن‌پور، آقای سید رحیم حسینی نیز به عنوان کارگردان دوم مشغول گرفتن سکانس‌ها هستند.

علی مهام تهیه‌کننده «بازی نقاب‌ها» گفت: هر کدام از این دو کارگردان به‌صورت مستقل کار تصویربرداری را انجام می‌دهند و در تنها موضوعی که مشترک هستیم مدیریت تولید است.

وی درباره مضمون سریال «بازی نقاب‌ها» اضافه کرد: موضوع سریال در رابطه با گندم است؛ گندم هم به عنوان منبع اصلی درآمد ترکمن‌ها و رزق و روزی این قوم قلمداد می‌شود. موضوع سریال یک ملودرام عاشقانه بین دو طایفه است که بخشی از آداب و رسوم این مردمان را به تصویر خواهد کشید.

بازیگران «بازی نقاب‌ها» عبارتند از:  آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، سیما خضرآبادی، رزیتا غفاری، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی، یلدا قشقایی، مهسا هاشمی، رقیه نوچمنی، علی اصغر کیانی، فاطمه حسینی و….

ه خ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر